مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-09اقتصادي

کمک مؤمنانه| توزیع 1200 بسته معیشتی همزمان با میلاد کریم اهل بیت در کوهبنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان امروز اظهار کرد: بیست ودومین مرحله کمک های مومنانه تا شب های قدر با صرف اعتباری معادل شش میلیارد ریال توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و با همکاری ائمه جماعت مساجد در شهرستان کوهبنان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این مرحله 1200 سبد کالای معیشتی که ارزش هر سبد حدود پانصد هزار تومان است، بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان کرد: طی دوران گسترش کرونا با استفاده از ظرفیت خیران در راستای توزیع سبد کالا، کمک هزینه درمان و اجاره خانه، ساخت منازل مسکونی نیازمندان، تهیه جهیزیه، پرداخت هزینه بیمه و .

کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است.

ابراهیمی ابراز کرد: در سال جدید که بر اساس تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است، همه توان و ظرفیت های سپاه و بسیج برای تحقق شعار سال و عملیاتی کردن بیانات معظم له به کار گرفته می شود.

وی متذکر شد: در ایام میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شب های قدر بسته های معیشتی بین نیازمندان در شهرستان کوهبنان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه| توزیع 1200 بسته معیشتی همزمان با میلاد کریم اهل بیت در کوهبنان

کمک مؤمنانه| توزیع 1200 بسته معیشتی همزمان با میلاد کریم اهل بیت در کوهبنان